10 טעויות נפוצות באימוני כושר

תהליך האימון הינו חשוב על מנת לקבל את התוצאות הרצויות ותוך כדי, לשמור על בריאותינו. מספר לא מצומצם של אנשים מתאמנים בצורה לא נכונה, וכך יעילות אימוני הכושר שלהם יורדת. על מנת לצמצם את מספר הטעויות באימוני הכושר, הכנו לכם רשימה מפורטת שתאפשר לכם לקיים את אימון הכושר בצורה הטובה ביותר:

דיבור בפלאפון

התעסקות בפלאפון באמצע האימון מביאה לחוסר תשומת לב לסדר ותזמון פעילויות הכושר אשר קבעתם לעצמם במהלך האימון ועקב כך עלולה להביא לירידה בכושר הגופני.

אכילה לא נכונה

תזונה נכונה מביאה לתוצאות גבוהות. אכילה לא נכונה יכולה להביא לתשישות במהלך האימון, ובנוסף לירידה במסת השריר. על מנת לקבל את התוצאות הרצויות, מומלץ להתייעץ עם מאמן כושר או תזונאית

אימון ללא תכנית אימונים

לאנשים אשר רוצים להגיע לתוצאות אידיאליות, רצוי להתייעץ עם מאמן הכושר ולקבל ממנו תכנית אימונים על פי השאיפות שלכם. תכנית אימונים מסודרת תמנע מכם להתפזר במהלך האימון ולקיים מסגרת אימונים מסודרת ויעילה.

אימון ללא חימום ושחרור השרירים

חוסר חימום ושחרור השרירים יכול להביא למאמץ מיותר במהלך הכושר, ולהתכווצות השרירים לאחר הכושר. על מנת להתחמם ולשחרר את השרירים באופן הטוב ביותר, יש להתייעץ עם מאמן הכושר.

חוסר שעות שינה

שינה טובה משמעותה מהלך יום ערני ואנרגטי יותר. לכן, חשוב להקפיד על 7-8 שעות שינה בלילה על מנת להגיע לחדר הכושר עם מרץ ומוטיבציה.

אימון לבד

באופן טבעי אנו אנשים חברתיים שאוהבים לעבוד ולהיות ביחד. לכן, אימוני כושר יחד עם חברך ובן זוגך יכולה להגדיל את הרצון לאימוני כושר ולהביא לתוצאות גבוהות.

אימון כושר באופן מופרז

אימון מופרז בחדר הכושר יכולה להביא לתשישות יתר וחוסר רצון ללכת לחדר כושר. על מנת לשמור על תהליך מתמשך של אימוני כושר, השתדלו לקחת כמה ימי חופש בשבוע בשביל מנוחה לגוף.

אימון בצורה לא נכונה

אימוני כושר בצורה לא נכונה יכולה להביא לנזק בלתי הפיך לבריאות שלכם. לכן, יש להתייעץ על מאמן הכושר על אופן ביצוע התרגילים.

ויתורים על תכניות כושר

דילוגים על תכניות כושר מסוימות יכולות להביא לירידה באפקטיביות של אימון הכושר.

חוסר גיוון בתכניות האימון

ביצוע אותם התרגילים שוב ושוב מביא לחוסר התקדמות בתהליך הכושר. כ1-3 חודשים, יש לשנות את תכנית האימונים (תרגילים, מס' סטים ומנוחות) על מנת לקבל תוצאות גבוהות יותר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *